Ajankohta
Seuraavan kerran vuonna 2026.
Sijainti
Helsinki
Hakuaika
Kesto
2 lähiopiskelupäivää
Toteutusmuoto
lähiopetus
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Täydennyskoulutus
Laajuus
6 opintopistettä
Oppimismenetelmät
Ennakkotehtävä, luentoja, case-esimerkit, tuntiharjoitustöitä, harjoitustyö.
Kohderyhmä
Johto-, esihenkilö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat henkilöt.
Hinta
2 195 € + alv 24 %
Lisätiedot

Kaikille avoin moduuli on osa KATI - Johtamisen täydennyskoulutusohjelmaa ja kuuluu myös Leadership & Management -moduulivalikkoon. Moduuli voidaan liittää myös osaksi LUT EMBA -opintoja.

Myynnin ja asiakassuhteiden johtaminen

Myynnin ja asiakassuhteiden johtaminen -moduulissa analysoidaan myynnin roolia organisaatiossa, perehdytään myynnin johtamiseen sekä pitkäaikaisten ja tuottavien asiakassuhteiden rakentamiseen.

Koulutuksen jälkeen

  • osaat analysoida myynnin roolia organisaatiossa
  • kehität organisaation myynnin ja asiakassuhteiden johtamista aiempaa tutkimusta soveltaen

Sisältö

  • Myynnin johtaminen, myynnin suunnittelu ja toteuttaminen
  • Pitkäaikaisten ja tuottavien asiakassuhteiden solmiminen, ylläpito ja johtaminen
  • Aiheeseen liittyvät käsitteet ja alueen tutkimus

Tarkemmat tiedot

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Voit syventää ja vahvistaa aiempaa osaamistasi tuoreella akateemisesti tutkitulla tiedolla.

Sinulla on myös mahdollisuus soveltaa oppimaasi harjoitustyön kautta omaan työhösi.

Verkostoidu

Täydennyskoulutuksiimme osallistuvat ammattilaiset työskentelevät monissa erilaisissa tehtävissä.

Opintojen ohessa verkostoidut muiden osallistujien kanssa ja kuulet kokemuksia eri toimialoilta.

Opiskele työn ohessa

Täydennyskoulutuksissamme opiskelet joustavasti työn ohessa 2-3 päivää kuukaudessa.

Tuemme sinua työn ja opiskelun yhdistämiseen liittyvissä kysymyksissä vuosien kokemuksella.

Asiantuntija

LUT-yliopisto

Jonna Koponen

asiantuntija, FT, KTT

Itä-Suomen yliopisto

Tutustu tarkemmin

Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista

Aihepiiri
johtaminen
myynti
strategia